tisdag 12 mars 2013


Hej igen!
Har inte skrivit något här på evigheter, men tänkte nu göra en liten uppdatering.

Jag fick min sista behandling 31 Januari 2012 och har sedan dess fått den stora förmånen att njuta av biverkningarna från strålningen i form av mikrofrakturer i bäckenet..
Dessutom har jag fått ont pga artros i mina SI-leder, detta gav sig tillkänna eftersom jag inte längre varit aktiv på hästryggen, har inte samma styrka i kroppen som tidigare.
Är fruktansvärt frustrerad och har svårt att koppla bort stressen , våndan över att inte vara mig själv ännu!

Det är ett evigt tragglande för att få ett sjukintyg, dock inga tvivel om ATT jag ska ha intyget, bara en fråga om VEM som ska skriva ut det...
Fattar inte varför jag ska behöva hålla på med detta, jag går ju på regelbundna kontroller hos en läkare, då anser jag att hon bör vara den som har hand om sjukskrivningen också!  Det är ju hon som har skrivit de första intygen!

Måste också ge en eloge till min chef och mina arbetskompisar, ni är världens bästa!
Likaså vill jag berömma Försäkringskassan och min personliga handläggare som har varit jättebra hela tiden.

Jag kommer att göra uppdateringar här lite då och då, så kika in ibland, det kan ju vara något nytt..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar