onsdag 26 oktober 2011

1 - 0 till mig..!

Uj uj uj! Den där undersökningen under narkos var inte att leka med...

Känns som om de har spelat en hel hockeymatch därinne!
Tydligen så tyckte min kropp att jag skulle ta chansen att sova lite när jag ändå fick hjälp med insomnandet..
Fredrik fick vänta länge på att hans lagvigda skulle slå upp sina dunkla gluggar!

Naturligtvis var det ju inte över med det, vi skulle också ha samtal med narkosläkaren och kirurgen inför operationen nästa tisdag, hur drygt tror ni det var..?

MEN...fick besked att alla röntgenbilder var bra och att undersökningen hade visat på att det bara är en enda tumör!  =)

Så nu gick luften ur mig helt känns det som och jag bestämde mig för att faktiskt ta semester resten av veckan och bara vila,smälta allt som hänt och försöka ladda om mentalt inför operationen!

Jag ska ju vara under narkos mycket längre då och kommer inte att kunna andas på egen hand... känns lite läskigt men kan ju inte göra så mycket åt det.


Idag har vi firat vår lilla prinsessa Esmeralda som fyllde 7 år!
Helt otroligt att tiden går så snabbt, nästa år har vi varit gifta i 10 år.   =)
Och Alexander fyller 9 år i April!

Älskar min fina familj och är så glad att vi har varandra!

6 kommentarer:

  1. Gud vad skönt att det är lite tur i oturen ändå! Allt kommer gå bra ska du se :) <3

    SvaraRadera
  2. Häruppe i Sundsvall håller vi alla tummar, tår och tassar för dig!

    SvaraRadera
  3. Hoppas allt går bra till veckan. Hoppas även att dottern var nöjd med sin födelsedag och presenterna.

    SvaraRadera
  4. Det kommer att gå bra ska du se. Skönt att veta att du har din underbara familj att luta dig tillbaka på. Jag håller alla tummar och krokiga tår!
    Hoppas prinsessan haft e fin födelsedag! Du vet väl att hur gamla barnen än blir så förblir vi bara 29++!
    Kram Janeth

    SvaraRadera
  5. Skönt att det ser lite ljust ut i mörkret. Håller tummar, tår, hovar och tassar gör vi alla i Gumhöjda vet du. Hälsa prinsessan grattis. Lycka till på tisdag <3

    SvaraRadera
  6. ÅH vad härligt Lisbet!!! Jag gläds med dig och din familj, såklart ska du ta semester och NJUTA!! STORT lycka till på tisdag!!

    Eva

    SvaraRadera