måndag 24 oktober 2011

Stick i pälsen? Nej, men i armen!

Hade en jättetrevlig resa till Skara med min underbara vän Pernilla! Det blev övernattning på ett vandrarhem ( Skara vandrarhem REKOMMENDERAS!) och sedan en heldag på tävlingsplatsen.

GRATTIS alla Värmlandsekipage till medaljer och placeringar individuellt och extra mycket GRATTIS till laget från WWR som tog SILVER i WA div.2 med ytterst få poäng upp till Guldet. Så stolt över er alla och nästa år så tar ni hem det!  =)  Allra mest stolt är jag förstås över vackraste fläckiga damen Indicaana som är underbar! Så det så!  =)

SM i Westernridning är en upplevelse och speciellt kändes det som om jag faktiskt vill vara med och tävla igen, jag har ju faktiskt Wickie!
Hon är ingen Quarter eller Paint men det är ju inte riktigt det som jag vill ha heller! 

Har beslutat mig för att jag SKA rida henne innan jag åker in för operation, på så vis kanske jag blir ännu mer motiverad att komma igång snabbt efter uppsprättandet!

Egentligen tycker jag att man skulle få nåt i utbyte för det som läkarna plockar bort... hade ju varit kul med t ex ett blixtlås och sedan ett snurrande hamsterhjul eller nåt därinne! Så kunde man tatuera på magen: " Hjulet snurrar men hamstern är död!"   Det kan man kalla partytrick! " Kolla här...zip...IIIIHHHHHH!!!!"   =)

Idag jobbade jag en sväng men fick sluta tidigare för att göra en CTröntgen vilket väl inte var det roligaste jag gjort men heller inte det jävligaste.

Har nu ett armveck som kommer att bli regnbågsfärgat efter att man stuckit 2 gånger på kort tid och första gången gick nåt litet kärl sönder.

Ja ja, är man begagnad så är man!

Imorgon blir det undersökning under narkos (PREMIÄR!) och förhoppningsvis nån form av besked om hur MR och CT såg ut.... känns lite olustigt att inte veta nåt.

Undrar varför just jag skulle få denna andrasortering av kropp?  :(
Skit samma!  Jag behöver ju inte acceptera tillståndet som sådant utan nu är det fullt krig som gäller!!!

Illustrerar detta med en bild av min vackra Wickie, hon må vara på rygg men hennes okuvliga vilja stegrar sig för fullt (kolla in skuggan!)....

Alla ni som kände min fina Ceasar ser nog en viss likhet i detta beteende...

1 kommentar:

  1. En sak med dig är då allt annat än andrasortering och det är ditt sinne för humor. Din hjärna och ditt munväder tål allt tror jag. En sak till till: Vad är det för skillnad på en banan?
    Ha det bäst! Kramar i massor...

    SvaraRadera