torsdag 20 oktober 2011

Trött, tröttare, tröttast...

Det har verkligen varit en lång dag.

Jag har äntligen varit på jobbet och har där informerat mina underbara arbetskompisar om vad som sker i mitt liv just nu.

För mig var det enklaste sättet att få en så normal tillvaro som möjligt mitt i allt kaos.

Jag vill inte ha en massa hysch hysch runt omkring, det blir bara jättejobbigt och obekvämt för alla.

Däremot vill jag inte heller bli ömkad och daltad med utan jag är ju fortfarande samma person som förut, kanske med lite tristare fritidsaktiviteter nu och dessutom umgås jag i olämpliga kretsar ( läkare och sånt).

Ärligt talat är det inte så kul att hitta ett visitkort i plånboken som det står Onkolog på, och dessutom veta att det inte har hamnat fel...

Nu har jag gnällt så det räcker och blir över för idag!

Återkommer imorgon med en rapport om den fantastiska upplevelsen med MR! 

1 kommentar:

  1. Har man ett visitkort med Onkolog i plånkan tycker jag man har rätt att gnälla lite ;) Right sweetie?

    SvaraRadera