fredag 21 oktober 2011

Så kan det gå!

Jahapp!
Då har man gjort en MR också!
Fick ikläda mig landstingets vackra, vita patientrock och ligga på en brits totalt orörlig ca 1 timme.
Inuti ett rör...med en massa oväsen från maskinen och plingande tutande signaler.

Att jag hade öronproppar och hörlurar med musik spelade ingen roll alls för allt hördes igenom iallafall!
MEN... jag somnade nästan!  =) 

Kan inte hjälpa det, de sista dagarna har ju varit ganska omvälvande för mig och tröttheten gör sig nu påmind! Det var inte alls så dumt att ligga övertäckt med nån sorts plattor över bålen , fastspänd inuti ett rör. Helt OK som avkoppling!

Det tråkiga är att jag inte får några svar på denna undersökning förrän på måndag eller tisdag... hatar verkligen att vänta.
Man hinner ju fantisera ihop en massa olika varianter!

Förhoppningsvis ska jag kunna bli lite distraherad av besöket på Western SM lördag/söndag!
Ser absolut fram emot detta och vill ju passa på innan operationen utifall att det ska bli fler behandlingar framöver...

På väg hem från Karlstad passade vi på att besöka svärfar och det blev även ett stopp hos min vän Mona!

Man får ju se till att göra dessa tråkiga resor lite trevligare.

Fler rapporter kommer efter helgen!

HA EN UNDERBAR HELG!

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Titta gärna in igen här är vi alltid glada för ett besök. sen kan vi alltid prata om hundar som är nästan det bästa som finns.
    Ha en rolig helg hela familjen som jag vet blir lite av varje.
    KRAAAAM!!!

    SvaraRadera
  2. Ha en underbar helg Lisbet!!! hehe, jag somnade oxå nästan när jag gjorde MR:) Dånet söver!!

    Eva med beauceronerna

    SvaraRadera
  3. Hej hej.. Att vänta är så frustrerande och tråkigt. Jag kan inte förstå hur du kunde koppla av inne i detta jäv..a röret. Jag skulle få panik. Se nu till att verkligen njuta under SM och bara tänka på dig själv och det som är roligt!

    Kramizar från oss i Gumhöjden.

    SvaraRadera