onsdag 23 november 2011

Tick....tack...

Sedan jag fick beskedet om fortsatt behandling så har tiden nästan stannat.

Det är ett enda segt, otydligt töcken runt mig hela tiden och jag bara famlar runt i mina egna tankar utan att orka fokusera på nånting av vikt och värde.

Jag har försökt ta till mig informationen angående de förbaskade behandlingarna och vad det är för siffror som gäller för tillfrisknande efter behandling och allt som rör biverkningar och nu idag fick jag kallelse till planering av strålningen, ska till Karlstad på tisdag nästa vecka.
Ska även till Örebro för en mer utförlig skiktröntgen och det borde ju då bli under nästa vecka också, för behandlingen ska börja 5 December.

2011 har på många sätt varit ett jävla skitår och den här finalen är helt enkelt avskyvärd!

Värst är det för mina små underbara troll som inte har gjort sig förtjänta av allt som sker nu.
Det känns som om ungarna har åldrats ungefär 20 år...

Man ska försöka vara positiv och tro att behandlingen kommer att lyckas, men ärligt talat så är det inte i de banorna som tankarna går.
Nattsömn är numera ett minne blott...

Hoppas att ni andra har det betydligt bättre och att ni sätter värde på det också!

3 kommentarer:

  1. Fy inte kul.. Hur gammla är dina små troll?? Kan förstå att dina tankar far åt fel håll men försök att tänka posetift. Kan förstå om det inte är så lätt...Hoppas och tror verkligen att du kommer klara dig ur denna skiten och att 2021 blir ett MYCKET bättre år för dig och dina nära och kära..KRAM//Therese

    SvaraRadera
  2. Vad tungt för er... Skickar stöd- och styrketankar..

    SvaraRadera
  3. Fy fan Lisbet.. ingen som inte vart där kan förstå vad du går igenom. Vad jag ska säga som tröst vet jag ärligt talat inte. Finns det något som du kan ta till dig just nu? Jag håller bara tummarna för dig och dina nära och kära. Hoppas att det är redan 2012 som blir ett bra år för dig och inte 2021 som Therese (säker felskrivning) skrev :-) Hör av dig om du vill ha besök eller bara tjata lite allmänt. Kramar!

    SvaraRadera