fredag 18 november 2011

Underbara frihet! ( Eller nåt...)

Det är lustigt hur man plötsligt kan känna uppskattning över att ta sig till affären och inhandla livets nödtorft!

Var idag ute bland folk för första gången sedan operationen och det gick faktiskt riktigt bra. Blev jättetrött i kroppen men det var det värt!

Nu är det 18:e dagen utan cancer och på måndag ska jag på återbesök efter operationen, då får jag förhoppningsvis provresultaten också...
Det är ganska jobbigt att inte veta hur det gått med analyserna av lymfknutorna och det lär ju vara många såna som tagits bort.
Ja ja, en sak i taget!

Några  positiva saker är att mina agraffer är borta!  =)  Och jag passade på att kolla mitt hb som hade gått upp till 116! 

Så det kanske finns hopp om att jag kan bli en " normal " människa igen!

Nu ska vi iallafall tillbringa kvällen i soffan med lite fredagsmys och tacogratäng!

1 kommentar:

  1. Det låter helhärligt Lisbet :) Önskar dig all lycka sweetie <3

    SvaraRadera