onsdag 14 december 2011

35 - 1

Idag var det så dax...
11.45 var jag nere på strålningen och blev åter belönad med ett konstverk på kroppen .
Fick en massa krumelurer ritade på mig med märkpenna, förhoppningsvis behöver jag inte ha dom kvar efter morgondagens behandling.

Det var inte så mycket tjat och tjafs den här gången, så tydligen finns det en del personal som är läskunniga.
Har fått dra samma frågor och svar hur många gånger som helst tidigare, trots att allt redan finns i journalen.

Själva strålningen var snabbt överstökad och var inget som kändes.
Fick idag veta att jag ska ha 35 behandlingtillfällen! Det blir ju 7 veckor! Dessutom så kommer det att förskjutas en del pga helgdagar och servicedagar när strålningsapparaterna ska genomgå service.

=(      HELVETES SKIT!!!!

Känns som om jag aldrig ska bli klar med detta!!!

Och innan alla börjar hojta uppmuntrande; jag har absolut ingen lust att höra det!!!
Tänker nu fixa lite fint i vårt akvarium, umgås med familjen och tröstäta en garanterat onyttig jävla pizza!!!
Sen ska jag se nåt riktigt jävla dåligt program på TV , dricka ett glas vin och tjura!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar: