torsdag 29 december 2011

Bättre sent än aldrig!

Nu är det länge sedan jag uppdaterade bloggen, men det beror på att datorn varit lite konstig...!

Datorn är nu fixad, tack Håkan, så här kommer en uppdatering av läget!

Jag har imorgon avverkat 11 strålningstillfällen och 3 ggr cellgift.
Det innebär nästan 1/3 av strålningen och 1/2 av cellgiftet! 

Har en hel del biverkningar men dock inget som är svårt att hantera och behandla.
Jag har inga betänkligheter mot att proppa i mig diverse tabletter och andra saker om det gör att jag orkar med min vardag bättre.  =)

Julen kom och gick i ganska lågt tempo och barnen var nöjda med allt, det är sånt som man uppskattar!
Jag blev väldigt trött efter helgen och sedan har det blivit mer kännbart för varje behandling.

Ikväll gick vi faktiskt över till grannarna en sväng, händer inte alltför ofta numera!  Det var jättetrevligt att kunna umgås lite och bara ha trevligt en stund.

Nu är det dax att krypa under täcket en stund, imorgon är det en ny Karlstadsresa klockan 05.00 .

Ha det så bra allihop där ute och tänk på att köra försiktigt, det är snorhalt ute just nu!

1 kommentar:

  1. "Skönt" att biverkningarna är hanterbara. Fel ord men du vet vad jag menar :) Jag vill säga dig en sak, Sweetie, Du som sitter och kör flera mil på samma sträcka varje dag. Du ska ta det försiktigt, för det är lika halt för dig. ;) Kram <3

    SvaraRadera